Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

За мен

 

Занимавам се професионално с художествена обработка на дърво и дърворезба от 2000 година.

Член съм на Националната Занаятчийска Камара (Свидетелство № 1072804200901)

Родена съм в гр. Трявна през 1981 г. Своите първи стъпки в занаята започнах като чирак в ателието на Уста Дарин Божков, известен майстор-резбар и художник. Там се учих на дърворезба в продължение на три години, преминавайки през степен "калфа" и достигайки до "майстор".

Моят интерес към етнографията и историческите възстановки повлия много върху работата ми и разшири обхвата ѝ, което наложи постигането на нови умения за боравене с различни материали.

С изработките си участвам в различни културни събития в страната, фестивали, пленери и изложения.

Към днешна дата работата ми може да бъде видяна в иконостаса на храм "Св. Климент Охридски" в софийския квартал "Люлин" и в иконостаса на храм "Св. Николай Мирликийски Чудотворец" в квартал "Сарафово" на град Бургас.

Трудът ми е намерил изражение и в резбованите мебели на владишката библиотека в Бачковския манастир, стенни часовници от масивно дърво, люлеещи се столове и луксозна мебел, изработени съвместно с тревненска фирма, декоративни пана в България и чужбина, фамилни табели и надписи.

Една от важните награди за мен е призът "Пазител на традициите" - 2012 г. в категория "Занаяти", инициатива на А.Р.И.З. 7 (Асоциация за развитие на изкуствата и занаятите).